עורך דין לתאונות דרכים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עורך דין לתאונות דרכים

עורך דין לתאונות דרכים אחרי תאונת דרכים, צריך הנפגע להתמודד עם קשיים רבים. מעבר לעובדה שבמקרים רבים נגרמים לנפגע נזקי גוף המחייבים תקופת התאוששות, החלמה ושיקום, עליו להתמודד מן הסתם גם עם קשיים בירוקרטיים שונים.

כך לדוגמה רבים מהנפגעים לא יודעים כיצד עליהם להתנהל כדי למקסם את סכום הפיצויים ולמעשה רבים כלל לא יודעים למי לפנות כדי להתניע את התהליך.

החוק במדינת ישראל בא לקראת נפגעי תאונות הדרכים ומבטיח פיצוי לנפגעים גם במקרים שבהם הם עצמם היו אחראים לנזקים. למעשה אפילו אלו שנהגו בזמן שהם בגילופין ושגרמו נזקים כבדים לאחרים או לרכוש של אחרים, עדיין יהיו זכאים לפיצויים ואפילו לפיצויים גבוהים אם יסבלו מנזקים בעצמם.

יחד עם זאת, למרות שהחוק בא לקראת הנפגעים, עדיין כדי להשיג פיצוי הולם, צריך לדעת כיצד להתנהל, למי יש להגיש את התביעה, להכיר את הזכויות השונות ואת החובות השונות, לדעת ממה כדאי להימנע ועוד. כאן נכנס לתמונה עורך הדין לתאונות דרכים, המהווה את מקור המידע האמין ביותר והמקצועי ביותר עבור נושאים אלה.

באיזה שלב יש ליצור קשר עם עורך דין לתאונות דרכים?

חשוב לדעת מתי ליצור קשר עם עורך דין לתאונות דרכים. מומלץ לעשות שאת סמוך ככול האפשר למועד התאונה, כבר בשעות הראשונות לאחר האירוע. זאת כיוון שישנם מספר דברים קריטיים שחשוב לעשות כבר ביום התאונה עצמו. לא נגזים אף אם נכתוב כי ההמלצה הטובה ביותר היא לערוך סקר שוק מעמיק מבעוד מועד ולברר אילו עורכי דין לתאונות דרכים פועלים באזור המגורים שלכם, לכל צרה שלא תבוא.

הדבר האחרון שתרצו לעשות או שיהיו לכם כוחות לעשות לאחר תאונת דרכים, זה להתחיל לחפש מידע על עורך דין מקצועי ואמין לתאונות דרכים. לכן כדאי להצטייד בפרטי התקשרות של עורך דין לתאונות דרכים מבעוד מועד ולשמור אותם בהישג יד ליתר ביטחון.

תנו עדיפות לעורכי דין העוסקים בתחום באופן בלעדי

אין זה סוד שמדינת ישראל "בורכה" בשפע של עורכי דין. מאז שהמכללות בארצנו הקטנטונת החלו לפתוח מסלולים ללימוד משפטים, חלה "אינפלציה" בשוק עורכי הדין והתחרות בענף נכון להיום, קשה מתמיד. כפועל יוצא מכך, עורכי דין רבים עוסקים בו זמנית במגוון רחב של תחומים בעולם המשפטים. כך לדוגמה ישנם המטפלים במקביל בתביעות הקשורות לזכויות יוצרים, תאונות דרכים, דיני משפחה ודיני מקרקעין.

לאור כל זה, ההמלצה שלנו היא לתת עדיפות ברורה למשרד עורכי דין המספק באופן בלעדי שירותים בתחום נזקי הגוף ותאונות הדרכים. כמו כן חשוב לשים לב לשנות הוותק של המשרד בתחום הספציפי הזה וזאת כיוון שאתם לא רוצים שעורך הדין שלכם יצבור ניסיון על חשבונכם.

בחרו בעורך דין המתמחה בנושאים הקשורים למקרה שלכם

תאונות דרכים הן תחום רחב ביותר ולכן חשוב לבחור בקפידה את עורך הדין שייצג אתכם. כך לדוגמה ישנם עורכי דין שמתמחים בהגנה על נהגים שנתפסו כשהם נוהגים תחת השפעת אלכוהול, עורכי דין אחרים מתמחים בייצוג נאשמים שהיו מעורבים בתאונות קטלניות וישנם אנשי מקצוע שתחום המומחיות שלהם הוא הגשת תביעות למוסד לביטוח לאומי בעקבות תאונות דרכים שהוכרו כתאונות עבודה.

כמו כן ישנם עורכי דין המתמחים בהגשת תביעות לחברות הביטוח השונות. לכן הקפידו לבחור עורך דין לתאונות דרכים, העוסק בעיקר בנושא הספציפי שעמו אתם נאלצים להתמודד.

תנו דעתכם גם כן לשיעורי ההצלחה של המשרד ונסו למצוא ברחבי הרשת, המלצות של לקוחות קודמים. בזמן שאתם עורכים את סקר השוק, נסו לגלות האם יחסי האנוש של אנשי המקצוע שעובדים במשרד איכותיים והאם הם מספקים ללקוחותיהם לא רק שירות מקצועי אלא גם זמינות מלאה ויחס אנושי, סבלני ואדיב.

מי משלם את שכר הטרחה של עורך הדין?

ישנם אזרחים רבים הנמנעים מפנייה לעורך דין לתאונות דרכים כיוון שאין להם כסף נזיל והם מאמינים שלא יוכלו לעמוד בתשלום שכר הטרחה. זה המקום לציין כי בתביעות המוגשות לאחר תאונות דרכים במטרה לקבל פיצוי בגין נזקי גוף, שכר הטרחה של עורך הדין ישולם רק לאחר סיום הטיפול בתיק ורק לאחר תשלום דמי הפיצויים. למעשה השכר של עורך הדין הוא נגזרת של סכום הפיצויים ולכן לא ניתן לשלם אותו לפני כן. לסיום, נפרט אודות גובה התשלום לעורכי דין לתאונות דרכים להלן:

  • אם התיק הסתיים בפשרה מבלי שהוגשה תביעה לבית המשפט, שכר הטרחה של עורך הדין לא יעלה על שמונה אחוז מהסכום ששולם לנפגע.
  • אם התיק הסתיים בפשרה רק לאחר שכבר הוגשה תביעה לבית המשפט, שכר הטרחה של עורך הדין לא יעלה על 11 אחוז מהסכום ששולם לנפגע.
  • אם הוגשה תביעה לבית המשפט וניתן פסק דין, שכר הטרחה של עורך הדין לא יעלה על 13 אחוז מהסכום ששולם לנפגע.
  • במקרים מסוימים יכול הנפגע להחליט בשיתוף עם עורך הדין, כי ללא קשר לתוצאות התביעה, יקבל עורך הדין סכום מסוים קבוע מראש. במקרים האלה, הסכום לא יהיה מוגבל בהגבלות שהוזכרו לעיל.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן